Érzelem faktor az adatvezérelt marketingben Mert a fogyasztó is ember!

Oláh Viktória · 2020. október 2., 13:43

FUTURE PROMOTION FORUM 2020. október 14. 14.00-16.00

A kommunikációba fektetett erőforrások megtérülési rátáját évről évre javítani kell, miközben a fogyasztóik egyre több szegmensre csoportosíthatók és a csatornák számának gyarapodásával a kommunikációs zaj is növekszik.

Október 14-én délután tartjuk a Future Promotion Forum konferenciánkat, ahol adatokat és ötleteket osztunk meg európai szakemberektől a márkaépítés eszköztáráról, a fogyasztói bizalom erősítésére és a marketing költségek megtérülési arányának növelésére szolgáló ötletekkel. Minden ősszel több, mint 400 európai marketing szakembert fogadunk a Canon németországi bemutatótermében, szakmai tapasztalatcserére. Idén az előadások online platformra kerülnek, így hosszabb utazás nélkül még több szakember számára nyílik meg a részvétel lehetősége.

Miről lesz szó az előadások során?

• A digitális marketing adatok átültetése érzelmi töltetű fogyasztói kommunikációba. • Hiper-perszonalizáció a fogyasztói hűség építésére és a vásárlási érték növeléséhez. • Programmatic print az automatizált marketing kampányban.

I Richard Askam Moderátor Mark de Bruijn Nyitó beszéd

Moderátorunk, ahogy tavaly, is Richard Askam, akinek nevéhez fűződik a Coca-Cola 2014-es nagy sikerű európai kampánya, a ShareaCoke. A nyitó előadást a Smartly.io marketing igazgatója tartja, aki saját tapasztalatait osztja meg sikereiről a mai technológia-fókuszú világunkban is emberi és érzelmes vásárlói élmény kialakításáról. Mark de Bruijn az egyik friss marketing bestseller, “A fogyasztók is emberek” című könyv holland szerzője, az európai B2B marketingvezetők top100-as listáján is jegyzett szakember.

Jelentkezz, ha magadra ismersz: • Márkatulajdonos (B2B/B2C) vagyok, a fogyasztók megnyerése a fő célom, mint marketing- kommunikáció- és digitális marketing vezető. • Kiskereskedő vagyok, webshopom van, CRM rendszert is működtetek online és offline. • Trade marketinggel, törzsvásárlói programok lebonyolításával is foglalkozom. • Ügynökség vezetőjeként vagy munkatársaként márka design, márka kommunikáció területen mindig újat igyekszem kitalálni. • Nyomdai szolgáltató vagyok és ügyfeleim számára keresem az új kreatív lehetőségeket. • DM szolgáltató vagyok, postai és online címlistákkal is dolgozom. • Szakmai sajtó képviselője vagyok, iparági trendeket elemzek és tárok fel.

További előadóinkról a regisztrációs oldalon tájékozódhatsz. A program részleteit a regisztrációt követő visszaigazoló levélben olvashatod. Az előadások angol nyelven folynak. Előadóink készséggel válaszolnak felmerülő kérdésekre. Magyarországi résztvevőink ki is próbálhatják a kivételes digitális nyomtatási alkalmazásokat, ehhez adunk gyártási kedvezményeket, melyek 2021. május 31-ig válthatók be. A kuponfüzetet az előadásokra regisztrált érdeklődők számára küldjük online és offline.